fbpx

SERVICII

Implementarea şi monitorizarea proiectului

Vă sprijinim pas cu pas în punerea în practică a proiectului aprobat. Gestionăm dosarele de achiziții, ne ocupăm de cererile de rambursare și vă asigurăm suportul necesar în respectarea tuturor procedurilor și termenelor impuse de finanțatori. În acest fel, puteți derula proiectul cu încredere și siguranță, știind că toate aspectele administrative sunt bine gestionate.

Servicii pentru implementare proiect

1. Servicii dosare achiziții

Achiziție directă

  • Suport pentru semnarea contractelor de achiziții
  • Elaborarea documentelor aferente dosarelor de achiziții
  • Încărcarea și transmiterea dosarelor de achiziții în platformă
  • Întocmirea răspunsurilor la cererile de clarificări și transmiterea lor în platformă

Achiziție prin procedură competitivă

  • Creare cont pentru procedura competitivă și publicarea anunțurilor aferente
  • Elaborarea documentației necesare pentru achiziția competitivă
  • Sprijin în procesul de atribuire, conform procedurilor competitive de achiziție
  • Încărcarea și transmiterea dosarelor de achiziții în platformă
  • Întocmirea răspunsurilor la cererile de clarificări și transmiterea lor în platformă

2. Servicii Cerere de Plată

a) Pregătirea documentației aferente cererii de plată

  • Încărcarea documentației (anexe, declarații, contracte, facturi) și transmiterea în platformă
  • Întocmirea răspunsurilor la cererile de clarificări și transmiterea lor în platformă
  • b) Pregătirea documentației aferente cererii de rambursare af. Cererii de plată;
  • Încărcarea documentației (anexe, declarații, contracte, facturi) și transmiterea în platformă
  • Întocmirea răspunsurilor la cererile de clarificări și transmiterea lor în platformă

3.  Servicii Cerere de rambursare

  • Pregătirea documentației aferente cererii de rambursare
  • Încărcarea documentelor (anexe, declarații, contracte, facturi, documente contabile etc.) și transmiterea în platformă
  • Întocmirea răspunsurilor la cererile de clarificări și transmiterea lor în platformă

4. Servicii Rapoarte de progres în perioada de Implementare

  • Pregătirea documentației aferente raportului de progres (anexe, declarații, contracte etc.)
  • Încărcarea și transmiterea documentației în platformă

5. Monitorizarea proiectului – Servicii post-implementare proiect – anual

Pentru a asigura continuitatea și sustenabilitatea proiectului, oferim servicii anuale de pregătire a documentației pentru rapoartele de progres, încărcarea acestora în platformă și gestionarea eventualelor clarificări solicitate de finanțatori.

Vreți să implementați proiectul fără griji?

Contactați-ne acum pentru a discuta despre cum vă putem susține în fiecare etapă!